.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازني‌هاي شاغل در تهران متقاضي انتقال

معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران گفت: مازني‌هاي شاغل در تهران متقاضي انتقال به مازندران هستند.

هادي ابراهيمي ظهر امروز در حاشيه همايش دهياران راهوران محله در جمع خبرنگاران در مورد طرح انتقال كارمندان از تهران و آنچه كه فرصت‌سوزي در اين بخش عنوان شد، اظهار داشت: انتقال نيرو از تهران براساس دستور رئيس‌ جمهور بوده است، و اين انتقال موجب فرصت سوزي براي نيروي كار بومي نمي‌شود.
وي در پاسخ به سؤالي در مورد اينكه بيشترين درخواست انتقال از تهران براي مازندران است، به گونه‌اي كه از 12 هزار درخواست 6هزار درخواست براي مازندران بوده است، بيان داشت: براساس آنچه كه من اطلاع دارم انتقال‌ها اين گونه نيست و بيشتر درخواست‌ها براي انتقال از سوي نيروهاي بومي مازندران است كه در تهران زندگي مي‌كنند.
ابراهيمي با اشاره به اينكه در دستگاه‌هاي مربوط به وزارت كشور به مازندران 500 نيرو كم داريم، تصريح كرد: يك نيرو در فرمانداري‌ها چهار برابر كار انجام مي‌دهد كه با اين انتقال بسياري از مشكلات حل مي‌شود.
وي در پاسخ به سؤالي در مورد اينكه اگر اشتغال در استان نياز است چرا نيروهاي جديد جذب نشوند نيز گفت: بحث انتقال نيرو با جذب نيرو متفاوت است و وجود اين افراد نافي جذب نيروهاي با استخدام جديد نيست.
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران در مورد برخورد نامناسب افرادي كه قصد انتقال دارند با مسئولان ادارات يا نبود شغل مناسب با درخواست اين افراد نيز خاطرنشان كرد: موردي هنوز به ما گزارش نشده است كه در اين ارتباط 10نفر شخصاً به من مراجعه كردند، نيروهاي بومي بودند و مشكلي نيز در اين زمينه وجود نداشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.